Váš košík je prázdný

Nejčastěji kladené dotazy

Je možné zakoupit dárkový poukaz, když nevím, co by si dotyčná osoba přála?


Ano, samozřejmě je to možné. Pokud nebude poukaz nabízený na prodejně nebo e-shopu dle vašich představ, kontaktujte nás na e-mail nebo telefonicky a my vám vytvoříme poukaz na míru.


Objednal/a jsem si u vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mám očekávat. 


Po dokončení objednávky vždy posíláme potvrzující e-mail o jejím přijetí. Je tedy možné, že se objednávku nepodařilo dokončit, nebo vám e-mail "spadl" do složky s nevyžádanou poštou (spam).

Pokud si přesto nejste jist/á, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte nás.


Mohu si zboží vyzvednout osobně?


Ano, můžete, v naší kamenné prodejně v pasáži Černá růže. Více o prodejně naleznete zde.


Vrátil/a jsem zboží zpět, kdy mohu očekávat vrácení peněz?


Po přijetí zboží vás budeme kontaktovat na e-mail nebo telefonicky, které jste uvedl/a do objednávky. Peníze můžete očekávat do 10 pracovních dní na vašem bankovním účtu.


Reklamuji nebo vracím zboží, bude mi vrácena i částka za dopravu?


Ano, pokud jste dopravu uhradil/a (nebylo poštovné zdarma) bude vám částka vrácena. Objednávka však musí být vracena celá, pokud bylo objednáno více kusů.